
Wszelkie przestoje w pracy firmy powodowane przez awarie komputera czy zawieszanie się systemów bądź programów są irytujące, frustrujące i generują straty, co pracownicy firmy Wieża doskonale rozumieją. Dlatego przedsiębiorstwo to ograniczyło swoje działania tylko do terenu stolicy - chodzi o to, by na wszelkie usterki pojawiające się u klientów reagować błyskawicznie. Świadczone przez firmę wsparcie informatyczne w Warszawie przyjmuje przy tym dwie formy - osobistą i zdalną.
Wiele usterek, na przykład awarie systemu, da się usunąć online, wystarczy, że informatyk połączy się zdalnie z danym sprzętem czy siecią firmową. Kiedy zaś nie jest to możliwe, na przykład ze względu na zaistnienie usterki technicznej, klient może mieć pewność, że przedstawiciel przedsiębiorstwa błyskawicznie zjawi się w jego siedzibie.
Klienci mają przy tym do wyboru różne pakiety opieki, różniące się od siebie zakresem usług (na przykład liczbą komputerów i serwerów objętych opieką) oraz, oczywiście, ceną świadczeń.
Wypowiedz się o Wieża s.c. Romuald Żarnecki, Grzegorz Wieliczko